Skivmåndag

Ja, nu menar jag inte cd-skivor om det var någon som trodde de:Phaha, men så dumma är ni väl inte??
Det jag menar är såklart studentskiva:) GLITTER Å GLAMOUR!

Måndagen började i vilket fall med skola, slutade typ tv timmar tidigt för att vi fick jobba själva om benhinne& hälseneinflammtion. Jag gjorde en del hemma, men asså de är svårt tur att pappa kan en del så jag kan fråga:)

Sedan blev klockan helt plötsligt kväll å jag var tvungen att duscha. Jag hade knappt hunnit något å så skulle jag äta middag mitt i allt. Skulle åka bussen 20.40 trodde jag, så jag trippar iväg till hållplatsen men sedan visar det sig att jag kollade busstiden fast åt fel håll, så där satt jkag och väntade i 20 minuter:P haha dum jag är.. men de gick fort pratade med Sanna :)<3

Sedan åkte jag ut till skogås, finklädd så jag fick ju lite underliga blickar för jag passade inte ritkigt in bland de övriga ressenärerna :P men vad gjorde de?

När jag kom hem till Therese så tänkte jag locka om mitt hår lite eftersom lockarna hade åkt ner emnd et gick ju typ inte för hade massa spray ihåret. Men det fick duga, för det var sedan dags att åka mot stan.
image232 image234
(jag vet att jag är mycker kortare:P)
Kvällen gick fort och vi hade kul. Träffade folk jag kände så det var kul:):D

När vi skulle gå så hade garderoben tappat bort Ellens tröja somjag hade lånat så de var surt menjag orkade inte bry mig så.. Sedan åkte jag taxi hem med Malin å två kompisar :)KOm innanför dörren vid 02.45:)

PUSS idag är det praktik som gäller:)

Kommentarer
Tessan säger:

kortis och långis :P

Tettis säger:

Ååååh vilka fina bilder. Ni är så vackra, söta och glada! :D Tycker sååå mycket om er! SNART ÄR DET VÅR TUR MED SKIVA! :D I looove you so much!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0