Sjuk :(

Var det redan igår, hostig, snorig å kändes som jag hade feber. Så jag hade inte orken att gå på Tessans studentskiva, tyvär. Å alla skulle dit oxå. Så tråkigt att jag inte kunde komma, man jag fick träffa Malte ialla fall. Han kom hit för hans kompis Lennart skulle köpa min biljett. Sedan kom även Maria förbi en sväng:)

Igår så lämnade jag in min mobil på Onoff, för minneskortet å telefonen har ingen koppling till varandra längre:S fattar ingenting. Men nu är den ialla fall inlämnad, har Bellas gamla mobil igen.

NU sitter jag har å hostar så att de gör ont i luftröret, inte bra. Hatar att vara sjuk. Men jag har ändå fått sova i natt, så det har vart skönt!!
Det riktigt svide ri halsne nu efter jag har hostat, inte skönt!!

Hoppas att allt är bra med er!!!PUSSPUSS

Kommentarer
Cornelia säger:

hoppas du blir bättre snart älskling, jag ringer kanske i helgen och annars hörs vi när jag kommer hem :)
krya på dig, jag älskar dig

2008-04-04 @ 15:07:48
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0