Måndag igen..

Dagen har rullat på ganska så snabbt, har typ inte fått så mkt gjort men.. Skolan var som den var, med matte å massage, väldigt skönt även fast jag är kittlig:P Jag å Therese fick massera på Oskars å Christers rum:P Vi hade även ett litet klassråd om skivan å en del frågetecken reddes ut. Skönt de:)

Sedna storsade jag å Therese mot Drottninggatan å in i lite affärer för att kolla outfits till skivor. Hoppas att du kommit på vad du ska vara i kväll:)


Efter de blev de tunnelbanan hemmåt å ett litet stopp i kyrkan för att lämna pengar till Cornelia.:)<3

Åkte hem, bytte om å sedna cyklade jag å mötte Malin, tränade aerobics, med massa tärningsvärk i armarna. Tur att de inte var styrka på schemat idag :)

NU ska jag snart börja byta om för skivan ikväll.. ska föna håret så att de går att sätta på huvudet :)
image238<--- Jag ikväll:P

PUSS


Kommentarer
Astrid säger:

Jag slår vad om att du var sexigaste lilla my någonsin! :D

2008-04-26 @ 08:34:44
URL: http://svederus.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0