Lördag och söndag

Japp, så var helgen nästan förbi. Det har inte hänt så mycket för min del dock, men det är väl skönt. Igår så träffade jag Ayla en liten stund innan jag åkte hem till Bella, så länge sedan jag träffade någon av dessa tjejer, vi har så mycket var och en av oss. Men fick till det med båda igår kväll:P haha!

Det tar ju typ en timma å åka hem till Bella fastän det inte är långt, bara att det ligger där inget komunalt går, typ 15 min för att komma någon vart, men de är de värt.:) Fick låna en guldig eyeliner tills imorogn då ja ska gå på glitterskivan å sedan fick jag någon hårmask, som ska vara väldigt bra så den ska jag prova. Tyvär kan man bara köpa den på salong men de fixar Bella:)


Idag så har jag vart en sväng med mamma hos hennes vän som ska flytta till Bålsta å snackade skit:P

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0