Fredag

Idag drog jag en repa på staden med Therese, inhandlade några fina chokladbitar till henne, liten grattispresent till henne för hennes körkort:) Hon blev så glad.
Vi inhandlade även glittersray till skiva på måndag tema: Glitter och glamour.
Vi visste inte riktigt var vi skulle leta efter de men på trofasta H&M så hittade vi det :) Sedan så gick vi runt lite å jag inhandlade 3 par skor på skopunkten idag:) ganska najs. Försökte hitta bild på de tre men hittade bara på två. Dessa..
Sedan blev de även ett par ballerina som var vita med guldiga hjärtan på:)
Det var vad vi hann med, sedan drog vi oss hem åt olika håll:/Men vi ses på måndag, först i skolan å sedan på Malins skiva:)<3

När jag kom hem så visade jag mina fynd för mamma å pappa men pappa tyckte väl inte att de var så kul att jag köpte ännu fler skor men :P haha vad gör  man inte om man hittar några fina som man bara måste ha??
Efter de tog jag en promenad med Malin och Vilma, på ca 1timma. Ganska skönt:) Sedan svängde jag förbi Matte, Lotta å Anna.

Nu sitter jag å pappa å kollar på Så ska det låta :P
pusssar


Kommentarer
tette säger:

sexigt, jag har den högra skon! ;D
ps. hörde att det slog gnistor mellan Bentzing och Brolle JR? Right? :D PUSS ÄLSK

tess säger:

jepp ikväll smäller det, fast vi nog båda är lite krassliga! det kommer bli kul som alltid med dej!

tess säger:

och tack så mkt igen för chokladen, underbart goda praliner!!!!!!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0