Första praktikdagen

Jag gick upp mycket tidigare än jag behövde imorse, dvs redan kl 8:) Vid 9 åkte jag till Vällingby för att gå å träna i 1 timma på trappmaskinen å SVETTIGT blev de. Tur att jag inte hade mina gråa byxor.
Efter de å en dusch så gick jag å inhandlade en Subwaymacka, MUMS!!

Efter de bar det av till Sundbyberg å min praktikplats, dit pappa skickade mig en timma för tidigt så jag satt i solen å läste en nyinhandlad tidning och hade det helt underbart i solen i en timma:) MYS!

När klocken slog ett kom min handledare, Letu å dagen satte igång:) Vi planerade lite å vid 3 så började vi Bowla med barnen, först idrottslyftet å sedan idrottsskolan. Så kul att umgås med barn, melan 6-10 år:) Det är bowling på schemat i två veckor,så det är vad jags ka sysselsätta mig med i två veckor, kommer väl vara grym på det sen, eller hata de:P men vi kör med staket :PHAHAH

Efter det mötte jag Mamma å pappa som hade vart å handlat på ICA:)

Imorgon börjar jag kl 1, men jag tänkte gå upp tidigare för att kunna sova imorgon kväll, det är inte bra att sova till typ 11. SÅ jag ställer nog klockan på 9 å ska försöka plugga lite :) Duktigt av mig :P

puss jag vill tacka Cornelia som har gjort en snygg framsida till mitt arbete :)

Kommentarer
Cornelia säger:

varsågod älskling :D

2008-04-01 @ 21:06:00
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0