Ca 17 grader, sommar på min blogg:)

Härligt väder hela dagen, även fats solen inte sken. Men jag kan lova att jag har blivit ritkigt varm idag :)

Först vill jag säga GRATTIS till min moster JANA som fyller år idag :)

Under lunchen idga så skulle Therese å jag g till stas biblioteket för att lämna tillbaka mina böcker, å vi råkade g ite fel så vi fick gå ner för en asbran backe, där de visade sig finnas massa brännäslor:P Men det var inte så farligt, bara att Therese satt sig på rumpan mitt i:P
Vi fick även sluta kl 1, eftersom Margit var sjuk, så då hann vi gå lite på stan å jag hann shoppa lite till mig själv å lite till Sanna som fller år den 8 Maj.

Cyklade i bara tajts idag till träningen, helt undebart!!:D de e så det ska vara !! 

Imorgon så börja jag inte förens kl 15.30, men innna de tänkte jag plugga en massa så att jg gör klart några va de arbeten som ska in så att jag kan koncentrera mig på matten inför provet..

PUSS
image240

Kommentarer
tess säger:

hahah aa o dom brände tills igår kväll haha! Jag älskar dej pussy! hoppas pluggandet gick bra idag!

Tette säger:

Faaan va sexigt.. bara i tights? :O Det hade jag velat se, värsta Talentgrejen ju att shaka boobsen i sommarhettan ;D tihih. PUSS PÅ FINAST I VÄRLDEN!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0