Å så vankades Onsdagen, veckans mittpunkt

Japp å igår hände det väldigt mycket.
Jag började med att bowla med ca 30 barn, en hel del att hålla reda på med de var så snälla så det var inga problem. Efter det så väntade en promenad på  ca 20 minuter till nästa plats där vi skulle hålla i idrottsskolan, även idag var det friidrott på schemt å även då fick jag hålla i uppvärmningen och löpningen. De är så snälla och gör oftast som man säger, men hur mycket kan man egentligen begära av 6åringar??Det är min ständiga fråga :P

Sedan så åkte jag hemmåt å så såg jag mamma å Mona på vägen som gick hem så jag hoppade av bussen och gick med de hemmåt. Sedna var det kyrkan som gällde på kvällen, alltid lika mysigt!! Vi hade prova på rättvisa som tema på kvällen. Man inser egentligen hur bra men har det. Två är USA, dvs får trerätter att äta medan typ 12 är afrika å får skorpor å smutsigt vatten, inte så lyxigt med andra ord. Men efter denna lek på ca 1h så fick alla riktigt fika:)

Sedan åkte jag hem vid typ kvart över tio, alla andra skulle gå hem så jag åkte själv.:P Men det gick bra.. jag klarade mig.. Sedan blev de middag vid typ halv 11:P

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0