Utgång

Nu sitter jag här nyduschad å fixar de jag ska ha på mig samt väntar på Anna som sk akomma hit innna vi image18åker å möter Nico ( samma buss) å Therese vid Fridhemsplan för att sedan gå till Viperroom och fest hela natten kanske om vi inte får för oss att gå någon annanstans, men Nicos kompis kan fixa in oss utan att vi behöver köa så:)

Jag å Ellen lagade en kulinarisk middag, beståeende av ris och Stinas kyckling:)

Snart kommer Anna ner hit :) 

så nu blir de inget mer bloggande i dag men vi kanske fotar i kväll å då kommer de upp i mrogn :)

puss å kram:) image19

Kommentarer
Anna säger:

Ha så kul ikväll gumman!
Vad kul att du har börjat blogg igen och att du skriver så många inlägg (får se om ja hinner med å läsa allt) :P
Pussar!

2007-09-29 @ 22:05:27
URL: http://annak89.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0