Tupperware å Lana

Nu har jag kommit hem från de vuxna kalaset , Tupperware. Det var väl inte min grej( massa plast saker,337792-6 burkar å så.) men de andra som var där verkade ju ha de trevligt så. Jag fick en liten slant för besväret så mig gjorde det inte så mkt. Lana som flickan heter som jag var barnvakt till sov halva tiden ungefär så det var inte så jobbigt. Hon va ritkigt söt .:)




Det har ju rengat en massa men som tur var regnade de inte när jag gick hem, men jag hade ju med mig paraply när gick dit men behövde inte använda det påvägen hem :) Vilket var väldigt skönt!!

Hur gick det då för min bror på lidingöloppet?
- Jo för de första så sprang han i en åldersgrupp över sig å för de andra var han tvungen att spy när han sprang de 10 km. Ändå lyckades han att komma 6:a :)

I kväll blir de utgång, vet inet vilka som ska med nu efterosm folk bangar pga va vädret som har varit i dag :/ trist tycker jag:/ men men ut ska vi i alla fall!!

Men jag ska kanska ta en lite powernap ( alternativ medicin ??HAHAHA) inna jag å ellen ska ställa in kyckligen ( middagen) i ugnen. Den ska stå inne i en timma :O.

PUSS å KRAM <3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0