Snart drar vi:)

Om ca 1½ timma så drar jag och Therese till Frihamnen för att ta båten mot Riga. Vi ska först åka båten dit å sedan kommer vi att checka in på spahotellet, där vi ska sova en natt. Vi hinner även att gå på stan där. När vi är på hotellet, dvs i morgon eftermiddag så kommer vi att få massage och mainkyr, lyxa till det lite så här på höstkanten. 

image37
Så nu sitter jag och tittar på Svensson, Svensson och ska snart gå och klä på mig efter duschen och även packa. Fast jag har redan packat fram allt som ska med tom passet. Vi ska ju utomlands.

Madde, jag hoppas att din mamma inte är så arg nu. Hoppas att jag kunde hjälpa dig!!

Aja nu ska jag kila upp och börja klä på mig så att jag inte missar bussen, för då kommer jag att missa båten oxå vilke tinte skulle vara så kul.

Tuut, tuuuuut, nu blir det inget mer bloggande förens på onsdag. Vill bara säga hej då till alla !!

image38<3 älskar er!

Kommentarer
Anna säger:

Ha så skönt nu tjejer! <3 ses på onsdag!

2007-09-30 @ 14:13:50
URL: http://annak89.blogg.se
caarrrrooo säger:

njut riktigt ordentligt nu!!!

Teeeeeeette säger:

HEEEJ DÅ!
Gud vad jag är avundsjuk, ni ligger säker på ett massagebord nu, med varma handukar, gurkor och alla möjliga härliga oljor och krämer på er. UNDERBART! Njut och ta vara på tiden säger jag bara!!! Idag (tisdag) är vi lediga eftersom vi inte har gympa. Så ni middar inte alls mycket! Puss till de bästa tjejerna... PUSSSIS

2007-10-02 @ 11:26:45
URL: http://thereseolander.blogg.se
Tette säger:

SKEPP OHOJ!

2007-10-02 @ 11:27:12
URL: http://thereseolander.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0