Singstar å god morgon

337792-13
 God morgon alla kära vänner, nu sitter jag här vid datan å känner lukten mina kära syster Emmelis äggtjosan:P själv tycker jag att de luktar pannkakor. Men pannkakor innehåller ju ägg så, inte helt ute å cyklar.

I går så var jag hos min barndomsvän ANNA som fyllde 18! grattis! jag följde dock inte med det sällskapet tu eftersom mina kära vänner ska ut i dag så då följer jag med de. De kommer bli lite av en ayia napa återträffa. Alla utom Jonte ska med, vad jag vte i nuläget i alla fall.

Efter middagen så träffade jag min vän Fanny, som jag var ledare med i somras, vi gick hem till mig å satte oss i  boden och såg på idol. När vi såg idol så ringer vår vän Hille337792-14 och säger att de ska komma dit å köra sing star med henne, Elin och Tessan. Där kör vi sing star i flera timmar å sedan så bestämmer vi oss för att sätta på julkalendern Mysteriet på greveholm.( Världens bästa julkalender om ni frågar mig). Men när vi skulle se de så insåg vi att det var svensson svensson på tv och såg det en stund. Sedan julkalendern.
När vi såg på Mysteriet så somnade Fanny i soffan, så insåg vi att det var dags för oss att gå hem och sova. Stackars Elin dock som fick gå¨hela vägen hem till :( men du e stark!!!

Nu ska jag göra mig lite frukost och sällskapa min stora syter i soffan.

I eftermiddag ska jag på Tupperware party( eller hur de stavas), dock inte för att köpa dessa plast saker utan för att passa en lite tjej på snart 1 år!

PUSSAR

Kommentarer
Cornelia säger:

mysteriet på greveholm är bästa julkalendern (a)

2007-09-30 @ 21:53:33
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0