Lyckad kväll :D

Kvällen i går blev riktigt lyckad för våran del!!

Det började med att Anna kom hem till mig, vi tog bussen som Nico steg på å fortsatte till vällinby där vi tog tunnelbanan till Fridhemsplan. När vi åkte dit så ringde min kära vän Louise "Luuluu" medans hon sket, hahah. De frågade vart vi skulle , de sa att de kanske skulle till samma ställe.
När vi kom till Fridhemsplan så mötte vi upp Therese som hade stått där och väntat i 20 minuter :/ vi begav oss mot Viper room, där vi skulle mött upp Nicos kompis men han var inte där så vi ställdes oss i kön. (vi slipper betala inträde :P) När vi str i kön se säger Therese:

- Henne känner du ju! Det är hon med mörka ögon.

Det visar sig att det är Emelie och Kajsa från mitt fotbollslag ( från AIK-tiden) som oxå skulle in och föra på. Mycket trevligt.

I början händer inte så mkt men vi dansar först på övervåningen men de va inte så mycket drag sär så vi gick upp och när vi är där uppe så stöter vi på en "gammal bekant", John-john ( från Ayia Napa). Det visade sig att han var där med folk som var med i somras :D. Sedan umgick vi med de hela kvällen.
Vi hade de mycket trevligt, :D .Eller hur tjejer?

När vi sedan skulle dra så ser jag ännu en bekant, Cissi (även hon från AIK).trevligt, trevligt!!

Sedan skulle vi dragit vidare men, men jag, Therese å Anderas hamnade på Mc donalds på Vasagatan. Vi va jättekissnödiga, men så klart var de aslång kö, så det var bara å vänta :/ Gentleman som Anderas är gick han och köpte en hamburagre till Therese, mycket välbehövligt.

Vi orkade inte dra vidare så Therese och T åkte hem till therese. Sedan stod A och väntade med mig på min tunnelbana.

Det var min kväll de! jag hade de trevligt och mer där till ;)

(Bilder kommer senare)

Puss å kram <3


Kommentarer
Tessan säger:

MM en riktigt trevlig kväll :D


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0