Löper..

Nu kanske ni tror att det är en hund jag pratar om men så är inte fallet, utan det är så att min lillebror är med i Lidingölopper i dag. Vi får se hur de går . Men han är ju bland de bästa i sverige i sin årgång så nu håller vi systrar tummarna och hoppas på att få se en medalj när du kommer hem. :)

337792-15Detta är min lillebror, Joel. Han och hans norke vän Jonas var å fotade lite så jag passar på å lägga upp den eftersom det är honom inlägget handlar om. Han har inget emot det eftersom han älskar att synas ;) ( de ligger i familjen)

Kommentarer
joel säger:

haha det är rätt det du säger syster :)

joel säger:

skulle bara säga en sak till att Jonas legernes är fotografen.

Tette säger:

Ooooooh, han är SÅ snygg!

2007-10-02 @ 11:17:18
URL: http://thereseolander.blogg.se
norsken säger:

de e faktisk jag som tog denna bilden! men du vet.. jag som är bakom kamrat är snyggare en den där lilla sniken på bilden! så det så.

norsken säger:

va fan va då att joel e en av sveriges bästa i sin årsklass!? själv har man ju som norsk vart med i svenska landslaget och slått lille joel ett antal gånger! det ni!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0