Bloggvärlden och jag samt chokladkoppen ;)

337792-12I dag så bestämde jag mig för att joina bloggvärlden med alla andra. JAg älskar att läsa andras bloggar och tänkte att de inte borde vara så svårt. Jag brukar läsa bloggar som tillhör både de jag känner och andra, de e riktigt kul för de känns som man känner personen i fråga:)

I alla fall jag orkar inte skriva ut hela mitt liv här och nu så de får komma lite pö om pö.

Dagen i dag började med att jag sov ca 20 minuter för länge men jag hann i alla fall till rätt buss å tunnelbana. I skolan hade jag en vettig lektion Naturkunskap B, känns viktig att gå på dne för man lär sig så mycket om man är där å slipper plugga en massa till proven sedan , vädigt skönt:), efter de hade vi typ inget mer så jag å mina "katter" åt lunch tillsammans å sedna åkte jag och Tova mot slussen för att fika på Billströms men eftersom vi kom mitt i lunchrusningen så var det ingen idé att stanna där.SÅ vi begav oss mot gamla stan, inet för att de var bättre där men efter mycket in och ut i caféer så gick vi till stor torget och satte oss på café Chokladkoppen. När vi gick in för att kolla vad de hade så frågade vi:

- Har ni varm choklad här?

Han i kassan kollade på oss å svarade:

- Det vorde konstigt med tanke på vad vi heter. Jag skulle skämmas om vi inte hade det.
Sedan skratta han åt oss :) mend e bjuder vi på, haha.

Sedan begav vi oss mot Västermalms gallerian för att kolla läget men vi hitta inget vi ville ha. Efter de så skilldes vi åt. Jag skulle hem å Tova skulle till stan å köpa paket med en kompis..

Nu sitte rjga härå har precis pratat med min kära vän, THERESE!!

Puss å kram , vi ses på stan ;)

/ Erica

Kommentarer
Tess säger:

söt klänning pussy ;) <3 <3 <3

Maria säger:

välkommen till bloggvärlden!=)

Tette säger:

Åh vad lycklig jag blev, är det verkligen sant? Välkommen till vår värld min älskling! Nu blir du en av oss.. Haha!
Hoppas att du kommer trivas, du skriver jättebra och gör det lätt för dig genom att strunta i inlägget om "hela ditt liv", som jag gjorde, vilket blev 22km långt. Haha. Din dag verkar ha varit supermysig! Puss pusss

2007-09-28 @ 21:12:15
URL: http://thereseolander.blogg.se
carrrrooo säger:

va roligt :D


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0