Utgång

Nu sitter jag här typ färdigsminkad men har ingen naing om vad jag ska ha på mig:S nått måste jag väl hitta emn tycker att allt jag har är fullt å inte passar.. kanske hittar nått i emmelis garderob förhoppningsvis..
Det är utgång i dag med therese i alla fall å så får vi se om vi hittar nåra vänner i dga , som vi gjorde förra helgen :Pmkt trevligt..

I dag klev jag upp 08.30 för att åka till kyrkan och starta upp en ny konfirmationsgrupp, väldigt trevligt de med, men tråkigt att de e så tidigt på morgonen men iofs så är det bara 1 helg i månaden så de e chill..VI är ett asbra ledargäng så de kommer va rikitgt roligt att komma dit, fast i morgonkommer jag att vara trött efterosm jag ska upp redna 08.00 i morgon fr jag måste ta bussen, fick skjuts i morse av pappa.

Efter att dagen var slut i kyrkan gick jag till åhlens å handla lite å sedna ringde jag snana å de visade sig att hon å hennes mamma å pappa var i vällingby för de skulle äta middag så jag mötte upp deå käkade middag med dem, mkt trevligt:)de visade sig att de hade inhandlat de nyaste sing star spelet:SCHLAGER!!! så de ska testas inom en snar framtid..

så snart sk ajg prata med therese om hur å vart vi ska i kväll, jag ska ha mina nyklcakce skor, så de går att rva järnet:P HAHAHAH


puss puss hörs i morgon:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0