THERESE <3


image93

Jag kommer sakna dig, THERESE, även fast jag vet att du kommer ha de asbra här hemma så kommer de bli tomt utan att se eller prata med dig på över 1 vecka :( Hoppas att du inte kommer ha tråkigt bara för att jag e bort nu, du ska roa dig å passa på att umgås riktigt mycket med Tom!!

JAG ÄLSKAR DEJ!!! DU ÄR MIN BÄSTASTE!!!!<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
DU är den som har funnits för mig sedan den dagen vi träffades för första gången, dvs 19/8-05. Glömmer de aldrig!!!!!!!!!!!
 
Erica  tycker väldigt mycket om sin Therese

Kommentarer
Åse säger:

Hej Erica! Vilken fin blogg du har och vad fint du skriver. Kul att alla ni "katter" i klassen skriver om era liv. Jag ska fortsätta läsa. Ha det så kul i Frankrike. Trevlig lov!

Tess säger:

men tach :) det finns ingen mer underbar! tack älskling, jag kommer sakna dej!!!!!!!!!!! Jag älskar dej Fatti!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0