Sovdags

337792-83ZZZZzzzzz!!

Kudden skriker efter mig!
Den vill att jag kommer å värmer den så att den inte behöver vara ensam. Örngottet på bilden har jag gjort alldelse själv för kankse 1 månad sedan, är riktigt stolt över det:) tycker att de blev ritkigt fint, men de kankse bara är min egna åskit!?

Har precis ställt in mobilen så att den kommer ringa i morgon bitti 06.30, precis som alla andra dagar :/ men de e chill, ska åka med mamma i morgon hela vägen till jobbet, så de bara bra fast de kan vara jobbigt på morgonen. Så måste krypa till kojs nu.. men e ritkigt trött så de ska bli skönt.

Hoppas att ni andra har de kul i kväll med de ni sysslar med, ni på filmkvällen tex.

Ps. det är bara 65 dagar till julafton d.s.

Puss å sov sött:D <3

Kommentarer
CARROOO säger:

den va jätte fin Erica ;D haha

2007-10-20 @ 12:57:21
URL: http://C890813.blogg.se
tette säger:

Haha!
gud vilken fin erica!
65 dagar :O Wooho!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0