Söndag å 30års kalas

Hade mycket trevligt igårkväll. Vi som var hos Sanna var:Jag, Sanna, Karin, Emma å Mattias.
VI sjöng sing star väldigt länge, jag å Mattias ägde, vi sjöng typ 10 låtar på rad utan att de andra fic komma i närheten, sjöng även låter vi inte hade en aning om hur de gick, men de va kul. Vi förlängde livet på alla som var där å de e ju trevligt.

När Karin sedan skulle ka hem så sjöng vi kanske någon mera låt å efter de så bestämde vi oss för att se en film, vi ville inte se skräck så de filmer vi hade å välja på var Lilo & stich eller Långben the movie.  De blev den sistnämde. Jag var dock så himla trött så jag la mig i en egen soffa för att kankse somna till en liten stund :P men vet inte ritkigt. Sedan gick vi hemmåt. Jag å mattias tog sällskap till skolan mittemellan oss. PÅ vägen eller ganska nära hem träffade vi på Bobo, som gjorde mej sällskap efter de mattias å vi gick skilda vägar..Sedan slängde jag mig i säng å sov gott ända tills jag vakande.

Om ca 1½ timma ska vi hämta min faster, för hon ska följa med till min moster som har fyllt 30 i veckan. De kommer bli najs för där är även min morbror med tjej, lite av en släktträff. Innan dess ska jag väl klä på mig, sminka mig å kankse plugga men de kan jag göra i kväll annars, jag börjar få kläm på idrotten eller rättare sagt eftersom jag har skrivit av de så mkt som fastnar nått nytt varje gång :P

pussar

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0