Som kola..

Sitter nu är efter en dag i skolan, som sagt den första den här veckan :) var faktiskt pigg när klockan ringde vid 06.30.
 
Men dagen i skolan var lika seg som kola, de vill säga ingenting hände:/ vi var där men fick inte mycket gjort. Först så var naturkunskapen på morgonen inställd så vi fick vänta en timma på att svenskan skulle börja å där gjorde vi image53inte heller mkt. Vi hade betygssamtal, jag ligger på VG. Jag fick hjälp med att välja ämne jag ska hålla tal om så de känns bra men vet inte riktigt vad jag ska säga men de löser sig :P de brukar de göra. Sedan var de lunch, de va väl helt okej..

Efter lunchen hade vi veckans värsta ämne: Friskvårdsmetodik, 2 * 45 minuter. Han skrev nått om övervikt, typ statistik å sedna skulle vi definera ord, helt meningslöst men. Den andra lektionen fick vi jobba på vår uppgift som ska vara inne innan lovet så de va ju bra, vi kom riktigt långt Therese å jag.

Efter de hade vi programmålstid där jag, Therese å Luuluu nästan blev helt klara med vår projektskiss¨. Vi kan typ chilla hela nästa vecka om vi skriver klart den på tisdag :)

Nu sitter jag å väntar på att Sanna ska ringa mig, hon är nämligen och kör med bilskolan, snart körkort till henne.. Vi ska kanske åka till kista och shoppa, jag skulle behöva mig en ansiktscream å lite sånt dära.

Efter de ska jag träffa min kära vän Fanny, å ta en promenad.De kan jag verkligen behöva eftersom jag inte har kommit i gång med träningen för hösten än:/

Men nu sitter jag här å käkar lite vindruvor å e typ ensam hemma, bara ellen på övervåningen vid den andra datan.

Tette, jag tror inte att jag harskrivit "jga" nånstans nu, eller?
Puss, skriver i kväll:)

Kommentarer
Tette säger:

ÄLSKLING! DU ÄR BÄST OCH DU LYCKADES.. DU SKREV INTE "JGA". HAHAHHAH! I LOOVE YOU!

2007-10-04 @ 21:00:58
URL: http://thereseolander.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0