Promenad å sova

Jag kom just hem från dagens andra promenad, mysket mysigt men kallt. :)
 
Jag skulle ha åkt med Sanna till Kista men de blev inte av pga att hon skulle ta bussen direkt från körskolan å den image55skulle jag inte hinna med så då sket jag i de, plus att jag skulle tärffa Fanny å promenera med henne så då skulle tiden bli knapp. Träffar Sanna i morgon efter skolan i stället, vi ska shoppa lite i vällingby.

SÅ jag var ute med Fanny och Ayla på promenad, kom ända till Statoil innan vi vände hemmåt för middags dags.
Jag kom hem till soppa å pannkakor, de e ju torsdag, haha:D sedan gick jag för att möta min söta Carro för att gå på promenad å snacka skit, det som vi är bra på:) har inte träffat henne på typ en evcka så vi hade mycket att ta igen. Väldigt trevligt men som sagt väldigt kallt, tur att jag hade mina strumpbyxor under :P.

Min pappa ska hämta mina nyklackade skor i morgon så jag slipper åka till sundbyberg:) väldigt skönt.  Jag ska iställer shoppa :)för ovanligheten skull!

Men nu är det dags för mig att hoppa in i duschen å bli fräsch inför i morgon .

PUss och god natt!!image54

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0