OH, shit..

I gårkväll hade vi som var ledare på Danielsgården i somars en återträff å pratade om hur de egentligen var , så att Benke skulle få reda på det av oss som var där å inte bakvägar eller bara från ett håll. Duktig som har är så hade han lagat Tacopaj, som Anna beställt. Riktigt mysigt. VI hade möte/middag i ½ timmar, tiden bara rullade förbi:)

I dag hade vi friskvårde på morgonen och när alla var som mest inne i sina arbeten, va tror ni händer då? Jo, alal datorer slutar att fungera å de hakar upp sig så alla som inte hunnit skriva ut(bara Tette hade hunnit göra de) eller spara  deras arbeten försvann totalt:/ Sedan hade vi typ 3 timmar lunchrast, då Anna å jag övade vår tal som vi skulel hålla senare på dagen,  för att vänta in naturkunskapoen där vi pratade om fetter. VI lärde oss att fiskar inte skulle kunna simma om de hade mättade fetter i kroppen , de skulle bli stela :P AHHAHAHA, nödvändig fakta:)

Sedan kom vi fram till tiden då talet skulle hållas. SOm tur var vi typ bara 10 person som var där, fast alla som skulel prata va asnervösa ändå. Först ut var Anna, som pratade om gymnastik, sedan var det Therese om ätstörningar, Tette om rosa bandet, Jag och konfirmation/konfaledare å sedan Maria om äkta vänskap. Alla var ritkgt duktiga :)

Efter de åkte vi hem, denna dag var även Tova med för hon å Maria ska göra deras arbete tillsammans, de i friskvård.

Jga änlände till vällingby å där träffar jag på min underbara MADDE, hinner snacka en minimal stund innan min buss kommer. Hon är så söt å snäll, blir alltid så glad av att prata med henne, min lilla solstråle <3 ses förhoppningsvis ikväll igen :)
Kommer även träffa en hel del andra underbara människor i kväll, ska bli så trevligt, lika trevligt som alltid. Älksar Onsdagskvällar:)

Men nu borde jag plugga idrott så att jag fattar något, innan jag tar bussen tillbaka till vällingby för att träffa Sanna.

PUSSS 

Kommentarer
madde säger:

alltid lika härligt att träffa syrran :D BÄSTA

madde säger:

älskar dig!

tess säger:

ja alla var så duktiga på talet, vi ska vara stolta att vi gjorde det! :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0