Ny vecka å måndag igen

Ser man på efter denna söndag kom måndagen igen, precis som det ska vara :)
Dagen började som vanligt med väckning vid halv 7, jobbigt jobbigt.sedan bar det iväg till skolan ca 07.30, när jag sedan sitter på bussen så ringermin goda vän Fanny å undrar vart jag är å det visar sig att hon tyvär har missat bussen, annars skulle vi ha åkt tillsammans ända till Alvik, istället fick jag som de flesta andra måndagar åka hela vägen själv.
image86När jag sedan kom till skolan var det dags för Matte C igen, vaje måndga morgon mellan 08.30-11.00, tiden går så himla fort, vi hinner inte med så mycket så därför ska jag å Anna gå till mattestugen å hinna ögra det som vi har missat å inte hunnit med hittills å kanske repetera inför det kommande provet..:/

Lunchen i dag avnjöt jag, Anna å Carro tillsammans. Det var ju bara vi som hade lektion i morse..de andra var hemma å hade i princip studiedag, lyllos dom.

Vi hade sedan Olycksfallssjukvård(inviduellt val) där vi bara hade prov, vilket kändes väldigt lätt, tog ca 30min att skriva å sedan gcik jag å Carro mot St eriksplan, där vi sedna åkte åt olika hå337792-79ll, hon skulle möta sin vän Sara å jag åkte hemmåt för att traska från vällingby hem. Det var perfekt väder att gå i, inte för kallt å inte för varmt, en kanon höstdag :D Solen sken till å från.
Jag har märkt att ju mer jag vistas ute i solen på dagarna desto mer orkar jag sedan. Jag får energi utav solen, därför mår jag å alla ni andra bättre på sommaren och våren :)

Jag gjorde ett iq-test i går, blev insprierad av Tette å jag fick resultatet ; Du är smartare än 78,1% av befolkningen.
En väldigt trevlig överraskning.

Jag drack en väldigt god smoothie i dag, en riktig energikick. Det var en FROOSH, med smaken hallon & blåbär, image87så nästa gång ni är å handlar och känner er trötta ska ni pröva på froosh,garanterar att du kommer känna dig piggare.

Jag har även kommit på vad jag ska ge mina kära föräldrar i julklapp, kom på det idag. Vi 4 syskon ska dela på de. Jag kan avslöja att det inte är en ska, utan något de ska få göra tillsammans;) Har insett att man uppskattar mer någt man får göra än en sak. Även fast saker kan väldigt bra att få så slipper man köpa de själv:P men att gå på spa eller få massage är så mkt värt, att bli genomknådad är så himla skönt så man borde unna sig det en gång i månaden för att bli av med knutar å sånna jobbiga saker man har i ryggen.

Men nu ska jag lämna data å chilla med min bror som är en trappa ner..

pussar<3

Kommentarer
Anna säger:

Låter som om du har mkt energi nu gumman. hoppas du har det på onsdag också för då jävlar :D:D:D:D
julklappen kommer bli bäst, jag vet vad det är nanananananan! :D
pusssar

2007-10-22 @ 16:25:18
URL: http://annak89.blogg.se
tettis säger:

skön dag, matte och prov. för mig vore det som självmord :P fytusan. men ditt positiva resultat och energidrycken gav dig nog kraften tillbaka. Höstbilden var ju helt underbar!

2007-10-25 @ 13:14:32
URL: http://thereseolander.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0