Ni är ju bra söta ju-..

HAHa, va glad jag blev när jag såg inlägget som är innan detta, mina kissekatter mäste skrivit det när jag var iväg på ärende skulle jag tro:P

I dga har jag inte gjort så mkt eller jag har lärt mig lite om kolhydrater på naturen emn inte så mkt mera faktiskt. Ganska onödig dag med andra ord, men de va trevligt med katterna:) Skrev klart vårt friskvårdesabere så de e klappat å klart, blev ganska mkt blaj i slutet men what å fuck:P?

Jag gick sedan till centralstation med Therese för att åka tunnelbanan hemmåt, jag mötte Sanna i centrum, vi chillade lite för att sedan gå å köpa en subwaymacka till henne å SOLO till mig:) den ska jag unna mig att läsa efter att jag pluggat dne jävla idrotten:S blir helt knäpp på den att jag inte kan få in de bara..

MIn kära moster JOHANNA fyller 30 år i dag, så ett stort grattis till henne :)vi ska dit på söndga å kalasa lite :)

Jag ska nu slita mig från datan å Madde på msn..puss på er:)

p.s. jag å Therese var en halv meter i fårn Sabina Karlsson som var med i topmodel 2006,.D.s

Kommentarer
Anna säger:

Nu vet jag vem Sabina Karlsson e ;P
Häftigt!
Puss

2007-10-18 @ 17:23:03
URL: http://annak89.blogg.se
tette säger:

Jaa, hon med STORA håret. Hon var söt, speciellt utseende! :) COOLT! Kunde ni inte tagit autograf? ;P japp, idag var det en onödig dag. '

fyyyy vad du pluggar gyma lilla gumman, PALLA! :/ jag har knappt börjat, bad me..

2007-10-18 @ 21:10:29
URL: http://thereseolander.blogg.se
tess säger:

heheh det är inte vår autograf du vill ha då? :P vi var ju en halv meter ifrån henne :O :D haha


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0