Måndag å ny vecka..

I dag hade jag matte igen, var länge sedan de va lektion för min del , typ tre veckor eller nått. Det känndes ganska lätt så de va skönt men man vet ju ladrig vinden kan ju vända :P HAHA

Efter de var de lunch med korvstroganoff å ris å håltmma på 1timma..Innan lunch så såg vi Lisbeth( vår gamla receptionist) hon var på besök, lika trevlig som alltid:) Som vi har saknat henne. Sedan var även Margit där, vår idrottslärare som är nyoperarad, så vi checkade läget med henne å de va okej, som tur var:D
Jag å Anna hänger alltid ihop hela måndagarna å ha de så trevligt så :D

Jag var även duktig å bokade in en tid för utvecklingssamtal till i morgon, innan extra matten, eftersom jag missade en lektion, men sedan när jag kom hem å kollade på internet visar de sig att de inte är någn matte i morgon, Men som tur är ska Anna ha tidne efter mig å hon ska lära mig de jag missade. 

Jag har även pluggat idrott å olyckfallssjukvård som är till prov nästa vecka så jag känner mig duktigt, emn alla latinska ord är så svåra:/ men har en vecka på mi så de ska väl fastna värre är det med idrotten, undrar hur de ska gå, men har de nästa tisdag ska lite mer ksa nog fastna förhoppningsvis:P

Sedan har jag vart hemma. Träffade min gamla vän Malin, som jag inte tärffat sedna början av september. Hon fick sina paket, lite försenasde men de blir så när man ses så sällan, synd som det är.

Puss nu ska jag chilla vidare :D

Kommentarer
Anna säger:

Jättekul att hänga med dej med gumman :D

2007-10-16 @ 12:36:38
URL: http://annak89.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0