Lördag å det var dags att jobba igen..

Sitter här framför datan och pustar ut efter en dag på jobbet, men försova mig idag :/ så kom en timma sent, efter allt morgongöra var klart..Jag hade ställt klockan i går men den ringde inte. Men när jag har funderat på de där har jag nu kommit fram till att klockan inte har varit i kryssad att ringa i dag :Phaha

Kom till jobbet vid 9 å delade lite frukost till de som inte fått å sedan efter frukosten satte jag i gång å baka en sockerkaka :) den ska avnjutas senare när det är dags för eftermiddagsfikat:P  

Sedan bestämmde jag mig för att gå en bit av vägen hemmåt. Tog mig en rask promenad i ca 45 minuter å matchade in bussen väldigt prefekt:)


Jag glädjs åt varje dag som jag får umgås med mina älskade vänner. Inte bara de underbara i min klass,spec katterna, utan även mina konfirmader, Malin, Sanna, Bella, Fanny, Ayla, kyrkfolket på onsdagarna, alla ni här ute och alla som jag bryr mig om, som familjen å släkten <3 Man vet aldrig när det är för sent att tala om att man älskar en människa. Man vet aldrig när det är sista gången man ses. Så älska alla och tala om det innan det är försent!!


JAG ÄLSKAR ER !!!<3


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0