LEDIG!

I dag är jag ledig från skolan. Jag som trodde jag skulle åka dit för samtal å sedan matte men de visade sig att matten var inställd redna i går å så i morse vid halv 7 får jag ett sms från min lärare som säger att hon är sjuk å att vi får ta samtalet en annan gång. Så jag ska inte åka dit över huvudtaget, ska istället passa på å lära mig en massa till idrottsprovet som hägrar  om en vecka å sedan öva en massa på talet :S

TETTE, vart håller du hus? jag har försökt att få kontakt med dig i dagar nu men inte ett tecken förutom att du uppdaterat din blogg. SÅ när du ser smsen jag skickat till dig, eller när du ser detta kan du väl RINGA mig!!!

puss nu ska jag gå ner till min kära sjukling till pappa, jag som tom köpte coca cola till honom i går så att han ska må lite bättre :D (råkade få med senapen oxå:P)

Kommentarer
Anna säger:

As skönt att vara ledig men stressa inte upp mig med allt plugga honey :P Puss ha en bra dag!

2007-10-16 @ 12:34:56
URL: http://annak89.blogg.se
Tette säger:

Hahah, jag leeeever. I´ve giva you a sign now. I´m alive! jag ringde yla och skulle komma till henne imorgon efter 12 :D puss hjärtat! Skönt att ha pratat i telefon med dig nu en halvtimma

2007-10-16 @ 16:05:24
URL: http://thereseolander.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0