Jobba å tjäna cash

Just nu sitte rjag här hemma å tar de väldigt lungt, å de e rikgt skönt, inte alltid jag uppskattar att inte ha något att göra men just nu är de ganska underbart :)

Är nyhemkommen fårn jobbet, skulle ha jobbat till 1 men var där till halv 4, utna rast, men visste inte att jag skulle ha jobbat mer än 5 timmar å så.På jobbet fick jag äran( som vnligt) att baka. Jag bakade både sockerkaka å tiger kaka, varför bara göra en när man kan göra båda:P? Jag var även på gymnastik med två pensionärer, vilket var väldigt uppskattat, hon som höll i allt var 93 år! helt sjukt vilken pigg gumman!

Jag har varit duktig å bytt sängkläder i min enorma säng (140cm bred), de e så jobbigt att göra de för jag når inte runt den å så måste man lixom flytta ut hela, emn jag gjorde allt alldeles själv :=)

Innan jag sticker i väg till Sanna där de nalkas middag för mig vid halv 7 så måste jag:
- Duscha
- Måla naglarna
- Plugga idrott
- Skriva lite i en bok, att jag jobbat så jag får rätt lön :P

Men de ska nog hinnas med på 1h 45min hoppas jag :D sedan är de sing sar för hela slanten :P HAHHA


pussy :)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0