I skolan..

Här sitter jag i datasalen och jobbar :P eller vi har jobbat på vår uppgift i friskvårdsmetodik, om 68åriga Per. Jag och therese har gjort ett utmärkt jobb :)

Jag höll aldrig mitt tal i svenska i dag utan får göra de på onsdag, så då kan jag öva mera men jag kommer att vara lika nervös då :/

Puss nu ska jag gå..


Träffade Anna och Sofia på bussen i morse, riktigt trevligt , hjärta!!!


I går va de riktigt mysigt i kyrkan, hade taizemöte i typ 10 minuter å sedan var det tråttävling men jag som har mitt "förbud" så var de se men inte smaka. Detta ska jag hålla fram till jul, de e ca 73 dagar kvar. Vår katt Anna fyller 18 om 13 dagar, Onsdag den 24 oktober :) då blir de Tegel, haha Täbbans eget hak.

När Anna har fyllt år så är de bara några dagar till jag åker till Frankrike, Taize. Jag åker lördag den 27 oktober å kommer hem söndag den 4 november. Är borta hela höstlovet. MIssar tyvär Annas fest men jag är med på hennes stora dag.

Puss


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0