Höstlovet, men då ska vi plugga..

Jag har precis varit duktig å renskrivit alla natur annteckningar tills provet, torsdagen efter lovet. Är tvungen att göra detta eftersom jag e borta exakt hela höstlovet, åker till frankrike kl 07.00 nu på lördag morgon och kommer hem söndagen den 4 november kl 23.30, om jag har tur. Därför sitte rjag nu och pluggar lite i förbereldese, för jag kommer aldrig att hinna de i morgo. Jag har inte ens växlat pengar eller nått än:/ men allt kommer att gå, bara jag är i vällingby på lördag morgon 06.45.

För att nämna Annas kalas i går så hade vi de trevligt. Det var chill. Men tegel var väl inte vad vi hade förväntas oss:P men det var ju som sagt dagen innan löning så folket hittade inte dit. :( Men vi hade  de trevligt ändå. Hemma hos Anna innan Tegel så bjöd hon på tårta och till specialbarnet Erica hade hon gjort en riktigt smaskig fruktsallad :) TACK!!! Sedan drog vi ett gäng till Tegel. Jag sov sedan hos Tova, för det skulle vara så jobbigt att åka hem mitt i natten, ganska långt.

Vi sov kanske 4 timmar i natt så nu e jag ganska trött, har sovit 4 timmar sedan 6 i går morse, ganska jobbigt. Å som toppen på isberget så har jag fått en vagel i ögat, den gör så att de svider.men men skit i de ..när jag lioxm har hela talet att skriva efter middagen så är de bara en fis i rymden som man kan säga. Men jag vet typ hur jag ska inleda, vilket ämne och vilka bilder jag ska ha,så en del är redan gjort. GANSKA SKÖNT!!!!

Hann inte träffa min kära lilla Anna i dag eftersom jag har varit tvungen att plugga:( men vi ska ses vecken efter lovet, Får hoppas att jag inte har lika mycket då.
Malin ringde oxå och frågade om vi skulle gå på promenad men även detta fick jag hoppa över, tårkigt nog:(. Hon är duktig och ska göra högskoleprovet på lördag morgon. Jag önskar dig lycka till!!!  

Jag har typ tillbringat i alla fall 2½ timmar framför den här skärmen, känns inte så bra men jag ska göra en paus medan jag ska äta middag..

Slutligen vill jag hälsa min kära Tette som har/hade migrän i dag så att hon inte kunde komma till skolan:(


Men nu ska jag stänga av ett tag å äta middag:)
PUSSSS


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0