Helgdagar!

I går så var jag upp en sväng till kyrkan där en massa underbaramänniskor pysslade med olika saker som att lära sig spela olika intstrument, sjungs, lära sig sätta ljus och ljud m.m jag kom dit för att jag blev tvingad men de e alltid lika mysigt så:) Jag försökte att lära mig lite på gitarr men jag insåg att jag inte kan byta accord så snabbt så jag gick därifrån :P hahah
Sedan när det var dags för alla där att äta åkte jag hem för att gå på middag. Eftermiddagen var jag tvungen att åka tillbaka till kyrkan för att jag hade glömt min kära handväska där:/ Men när jag kom dit så hade vi en liten mässan, Väldigt mysigt å sedan var de Karaeoke, i många timmar å jag var väl den som sjöng mest  :D AHHAHA.
Alla som skulle sova över gick för att bädda, Persson var mest seriös och hade med sig lakan å allt:P sedan skulle de kolla på film men då bestämde jag å Ayla för att åka hem, hon skjutsade mi ända hem :)

Jag sov i 12 timmar i natt, vaknade 12.40. VAd har hänt med mig ? hur kan jag sova så länge ?? 

NU är de typ dags för att plugga men egentligen har jag inte så mycket att plugga, eller inget är tills måndag eller tisdag så..men de e bra å vara ute i god tid ;)

pussar

Kommentarer
Cornelia säger:

jag sov typ fyra timmar :p
och jag har fett ont i halsen efter all karaoke (a)

2007-10-14 @ 16:40:07
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0