Helg igen, så himla skönt!!

Fredag igen, kan inte bli bättre förutom att jag måste plugga i helgen :( orkar inte mera nu!!!! men sedan är de lov å då sticker jag med mitt pick och pack till FRANKRIKE!!!!!

Smärtfri dag!
slappt, slutade 11, som vanligt :P Sedan gick jag hem från centrum ,skönt med frisk lut efter att har suttit instängd i skolan å blivit trött.

Ska jobba i morgon å funderar på att jobba ett bra tag kanske tom 16.00 om de går för sig, allt för att tjäna lite pengar å så + att jag inte behöver plugga när jag e där å de soäder på mina inkonster, kommer inte hinna jobba mer i oktober så de gäller att passa på.
image72
Vill säga till alla mina katter att om ni inte fanns i skolan skulle jag inte palla mig dit. NI gör min vardag lättare att gå igenom .Älskar er var och en.<3

* ANNA
*CARRO
*LULUU
*MARIA
                               <3
*THERESE
*TETTE
*TOVA



Ville lägga pp en bild på några som jag oxå älskar, men på ett annat sätt:P
image73
Dessa tillbringar jag mina nätter med :P

PUSS älskar er!!

Kommentarer
Karin säger:

förstod att någon skulle känna henne:)

2007-10-19 @ 16:04:51
URL: http://karinolofsson.blogg.se
tess säger:

Jag håller med! jag skull ehller aldrig palla skolan utan er katter

CARROO säger:

vi kattar är helt enkelt bäst! skulle inte kunna va utan er!

tette säger:

din bajs. jag lade ut bilden på MINa godsedjur 20 minuter inna din, härmapa.. :P HAHAHHAHA!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0