HATAR ATT PLUGGA!!

Jag sitter här och är så ävla förbannad på idrottsprovet osm kommer äga rum på tisdag, jag har pluggat sedan måndag å har inte fått in ett skvatt i huvudet. Jag som hade tänkte att få bra på provet, men de kommer skita sig. De kommer gå åt helvete med andra ord.

Varför ska jag kunna allt om energiprocesser å allt vad de heter ? 10 sidor, d e egalet när de handlar om svåra saker, lixom anaerobt å aerobt lixom, va e de bra å ha till ? Ingenting skulle jag tro.

Men nu gäller det att blicka fram fredag i morgon igen, ÄNTLIGEN!! ska jobba på lördag men de ska bli kul, massa som jag inte träffat sedan i somras ska tydligen jobba då å de vill träffa mig så då e de extra kul + att man får pengar, vilket behövs i min fattiga kassa.

nu sk ajag lämna datan å plugga vidare tills Therese ringer å muntrar upp mig :) viölket jag behöver en stor dos av i dag.

Kommentarer
tette säger:

Jag älskar dig!!!
du är bäst, finns inga ord.


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0