Gårkvällen och i dag

I går skulel jag som sagt åka å möta Sanna i vällingby, men innan de gick jag till Ayla och snacka med henne i en halvtimma typ å sedan bar det av mot v-by för att möta upp sanna på vägen dit pratade jag med Anna. Känndes skönt att ventilera lite.

Jag träffade Sanna på Mc donalds, där honåt lunch å där träffade vi även en väldigt trevlig man som va pratglad och inte störande, han var säkert ensam och hade inga vänner så vi satt och pratade med honom.

Efter de så hade vi missat bussen emd 15 minuter så vi gick i kylan , ett par hållplatser  och sedna kom bussen. VI bestämde att jag skulle komma och sova hos henne, så jag fortsatte med bussen coh kom hem till henne vid 23, då vi började att köra sing star: Schlager :) de lättade upp min gråa vardag.

Över till dagen idag.

DEt började med att jag vaknde en halvtimma fösent pga att klocka inte ringde, precis som i helgen.. efter de fixade jag mej för att sedan lämna Sanna i sängen framför datan å jag fick springa med förjävligt skavsår för att hinna med bussen.
image63
Sedan åkte jga å Maria till skolan för att vara med på minnes stunden för Riccardo, väldigt fin var den med ljus och vacker sång. I princip hela skolan stod i matsalen och tårarna fick rinna fritt..Sedan var de träningslära som stod på schemat, en ganska intensiv lektion. Sen slutade vi å jag, Tova å Anna åt i matsalen medan alla andra åkte hemåt.

Jag å Tova följdes till Åhléns där jag införskaffade en efterlängatd plånbok :) sedan drog vi oss hemmåt och jag gick faktiskt från vällingby hem i dag med:) Jag fick plåster i skolan av Maria och de lindrade min värk..

puss( Cosmopolitan jag köpte i går , samt min nya plånbok:) )

Kommentarer
Snatti säger:

snygg plånka :P


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0