Fredag igen :)

Nu så har denna vecka oxå gott, även fast de blev en kort vecka för mig, bara två dagar:)riktigt skönt. Nästa vecka går vi måndag,tisdag å är ledig onsdag å sedna går vi torsdag å fredag. Slapp vecka, kommer bli fredag på en gång igen, HHAHa. Träffade min vän Mathias på tunnelbanan i morse, väldigt trevligt, han fick bli mitt sällskap i morse eftersom Maria satt fast i telefon .

I skolan i dag så hade vi naturkunskap å sedan etik, slutade vid 11, verkligen skönt det med, som sagt en slapp vecka. På naturen gick vi igenom alkoholer, mkt intressant tyckte vi på raden längst bak :P väldigt lärorikt. VI lärda oss att man inte kan bli blind om man bara dricker etanol, haha.

Efter lektionerna så gick vi katter och åt( bilder på katterna kommer), fast lullu sket i att äta, hon skulle åka till hennes Jonas i Sala, vilket är trevligt för henne:)hoppas att håret blir som du vill nu:).

Lunchen gick smärtfritt och sedan begav vi oss mot city, vi var lata i dag så vi tog bussen och i dag hade vi tur å kom precis när bussen kom in. Jag å Therese gick till mamma Lena på NK och Maria samt Tova skulle mot Åhléns för att kolla läget. Så där skilldes våra vägar åt, men vi alla ses på må¨ndag utom Maria så är ledig på måndagar för att hon har special idrott som inviduellt val, vilket är väldigt skönt för henne. Hon chillar medan vi andra sliter i skolan :P hahaha.

Sedna åkte jag till vällingby men hittade inget så jag tog bara ut pengar till min pappa å sedna åkte jag hem å hemma låg årets skolfoto:) blev bättre än jag trodde i alla fall på ensamma:)

puss å kram , nu ska jag kolla bilder från skolan :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0