Fredag igen :P

Som vi alltid säger, nu är det fredag igen :)en vecka till har gått..Dagen idag har varit bra, började med att jag fick sällskpa hela ävgen fårn v-by till skolan av Mathias

- Kom då:P

Sedan var dte naturkunskap, vi skulle labba men de slutade med att vi gick ur klassrummmet spyfärdiga. Vi skulel lukta på en massa syror, de luktade som nykläckt spya, inte najs med andra ord..Efter de hade vi etik där vi skulle bilda grupper om 6 pers, min grupp( 3 mot 3 ) ska vara för eller mot att använda äkta päls. Lite kul sådär..Sedan gick vi och åt Kycklinwok i skolan.

Efter de förljde Therese med mig hem för att titta på´de vi filmat från Ayia Napa. haha. HAde lite problem med ena bandet men de löste sig som tur var:P 
Det fanns en hel del roliga saker med där.

-Is it some kind of strawberry in that icecream?  

-Can I have your icecream now?

- Korridorparty, haha

- Vad ska vi göra i dag ?
-Vad har vi gjort i dag ?
-Vad gjorde ni i går?

- I have done myself bort..

De va riktigt kul, väckte en massa minnen därifrån. VI skratta ritkigt rjält. De roligaste var när linslocket var på:P fastän man inte såg något :D


Min pappa köpte expressen i dga å när jag bläddrade i tidningen så fick jag till min förskräckelse se att tränaren till laget under mig när jag spelade i AIK har blvit misshandlade å nu ligge ri koma. På sidan efter stod de om Riccardo.

Jag som tordde att de inte skulle hända mera hemska saker på ett tag men jag hade fel:/

PUss nu ska jag snart se IDOL!!!!Å i rmogn sk ajag upp halv 7 för att jobba:)


Kommentarer
tette säger:

hahahahhaha, i have done bort myself :P SKÖNT! hemskt det där om din tränare :( Jag blev jätteglad att ni var med igår, jag ville ha mina allra bästa vänner vid min sida! Ni är obeskrivliga för mig och betyder massor!

2007-10-13 @ 14:05:00
URL: http://thereseolander.blogg.se
tess säger:

haha tårarna rann, fan vad kul det var att se! :D


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0