Fredag å start på höstlovet :D

NU har mitt höstlov börjat, så himla skönt! slutade redan 10.15 efter ne naturlektion om proteiner och sedan en lektion i etik där resterande grupper hade sina debatter. Där bland min grupp, jag skulle vara för :) men de gick väl bra :P

Jag Tette å Maria stannade och åt i skolan. Efter vi ätt så stack de mot stan emdan jag stannade en stund å skulle ha pratat med min svenska lärare men honom hitta jag inte så jag satte mig frmaför en data så skrev rent de sista natruanntecknigarna å sedan så skrev jag rent mitt sveks tal, så jag ligger ganska bar till, men ajg är räddatt mitt tal är för kort å inte kommer blir de krävande 5 minuterna för att kunna få me rän G i betyg :/ men vi får se ska öva lite ..

Min kära pappa har växlat till euro till mig så en sak mindre å tänka på emn jag har fortfarande inte hunnit eller orkat å packa så jag kommer väl få sitta hela natten, inte så kul med tanke på att jag ska upp 05.45 i morgon :/ men men, jag är inte den ända av oss katter osm ska i väg. Tova åkte till Karlstad i dag, till sin pojke Niclas, Anna på gympaläger på Island å Luullu till Sala :P till sin pojke Jonas. I morgon så åker jag till Frankrike och Maria till Turkiet, kvar i stockholm blir Therese, Carro och Tette, men de kommer ha de super mysigt i alla fall:)

nu ska jag snart åka å handla lite med mamma å pappa, så att de inte glömmer någon mat eller så som jag ska ha med mig..

I kväll blir de IDOL!!!! HEJA MARIE & MATTIAS!!!!!

PUSS, ha de nu så bra här hemma. jag återkommer på måndag om jag orkar!!! TA hand om er!!!!

Kommentarer
tette säger:

WOOOHO!
Nu är du påväg, i just denna stund. läskigt när man tänker så. själv ligger jag i min säng och uppdaterar bloggen och läser allas bloggar. skönt att vara klart med svenskan, du kommer klara de 5 minuterna. I promise ;)

Älskling, ha världens bästa vecka i fraaance din lilla baguette. Jag kommer sakna dig!

2007-10-27 @ 12:25:30
URL: http://thereseolander.blogg.se
CARROOO säger:

jag blir ju int ekvar i stockholm ;) jag drar ju till göteborg me sara i morgon :D

2007-10-28 @ 08:24:15
URL: http://C890813.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0