Försovit mej!!!!!!

Jag har panik!! just nu borde jag vara i kyrkan skulle ha varit där redan 09.30 men av någon konstig anledning så vakna jag 10.40, då jag fick panik!!! Mitt alarm hade inte ringt, fattra ingenting, de typ ringer när de känner för de:S

Men i alla fall, jag ringde Erik (präst) i alla panik och sa som de va å han sa då att de va lungt å att jag kunde komma till 12, väldigt skönt..

Så jag är snart på väg till bussen, de går om ca 20 minuter..å så blir jag nog serverad lunch direkt när jag kommer dit, Lyx.

Gårkvällen blev väl inte som de va tänkt från början, emn trevligt ändå.
De började med att jag träffade therese i stan, efter typ panik hemma om vad jag skulel ha på mej. VI skulle då egentligen gå till The vibe till en början man jag hade pratat med Maria å hon, Malte å en massa andra va på Harry B James så jag å Therese började vandra ditåt, vi hittade dit efter mycket om och men, ca en timma senare. Väl d'är inne så va de rock musik, inte våran stil så efter kanske en halvtimma så drog vi mot Kickis, men vi gick inte in där, utan gick på toa på Mc donalds.  EFter mycket överläggande tog vi betlutet att gå till Soft bar, för där e de inte inträde å vi va inte så taggade.

PÅ vägen hem mötte vi Anna i vällingby så jag å Tone fick sällskap hela vägen å jag fick sällskap av Anna allt utom ca 20 meter:P Va sedan hemma vid 03.15.

PUSs nu ska jag hinna med bussen :)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0