ANNA 18!!!

Om 5 minuter ska jag åka mot Täby för att fira Anna men först ska jag hem till Tova å dumpa alla mina saker som jag ska bära med mej, för jag ska sova där. Vi nämligen ut på Tegel, de väl omtalade som Anna nu kommer in på. Men först ska vi hem till Anna å fira lite sedna drar hela tåget mot Täbban :D

Stackars vår lilla Tette, hon komme rinte att vara med oss i kväll för hon har inte fyllt än. Men dne 5:e december kommer vi röja med dej, det har vi lovat :D
Men vi kommer bära med dig i dga i våra hjärtan <3

Puss nu ska jag i väg!!

Jag har gjort alla frågor som vi hade i läxa i naturen så jag känner mig stolt, men jag får snylta mat från Tova för jag har inte hunnit äta...:P

Kommentarer
tette säger:

haha, sååå orättvist. jag hade så gärna velat vara med er. Tänkte på er kvällen igenom, men det var nog lite tur att jag inte var 18 än. för jag hade världens migrän och har åkt på en skitjobbig förkyldning. har nyst typ 2500 ggr idag. hemskt! men gulligt av dig att tänka på mig

2007-10-25 @ 13:18:49
URL: http://thereseolander.blogg.se
Anna säger:

Tack för igår gumman, det var bäst

2007-10-25 @ 16:37:58
URL: http://annak89.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0