3 timmars väntan

Dagen började med idrottsprov ute i KTH, de gick väl sådär, var mycket lättaren än jag hade inbillat mig, så de känndes konstigt :S sedan hann vi köra basket/killerboll ca 10 minuter innan lektionen var slut och det var dags att byta om. Jag, Tova, Tette, Anna å Maria åkte till skolan för att äta lunch. Efter lunchen åkte Maria hem för hon hade inget i skolan att göra. Vi andra satte oss för att  de andra skulel fixa med deras projetk, jag satt mest å kollade på å fotade :P HAHA

När klockan äntligen blev 15.00 gick Anna å jag på Mattestuga, jag skulle dit för jag hade missat en del som vi ska ha på provet. Som tur var var det lätt så behövde inte oroa mej :) Vi satt där ca 1 timma å sedan bestämde vi oss för att åka hem. Vi tog sällskap till St eriksplan, där jag vinkade till Anna, som är 18 nästa gång jag ser henne :)( i morgon).

Jag kom hem ca 17.15, efter att ha stannat till hos min granne som har dubbelsidig lunginflammation, men är på bättringsvägen :) Jag hann vara hemma ca 15 minuter innan Mattias ringer å vi bestämmer att vi ska ses vid viadukten. Han ska rasta sin lillebror Noah. Jag träffar de å vi går mot lekparken.

Kom hem därifårn vid 7, kom till dukat bord för att äta middag å nu sitter jag här. Ska snart upp till min granne å hjälpa honom med sin spanska läxa.

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0