1 Vecka tills Anna är 18 :)

Kom för ett tag sedan hem fårn kyrkan, där vi hade en mysig mässa som alltid, för att sedna övergå till Så ska det låta. Mitt lag vann såklart, Korvarna som vi var :P
- Jag lovar att den är på en höger sida å de är låt nummer 10 på högersidan efter då måste de vara 8 ju!!!!
Sjukt kul hade vi, mitt lag var bät å vi vann varsin daimglass, förutom äran :P

Jag blir alltid så glad när j är i kyrkan, alltidn en massa kul människor att umgås med:)

Innan själva ungdomskvällen börjar kl 19.00, så var jag å Sanna å handla.Först ett par stövlar till mig på Nilsson å sedan gick vi iväg till H&M å handla sminkt till Sanna för att sedan bege oss till Åhléns där vi handla strumbyxor och ett rosa band till henne. Efter de var det dags att  köpa foder till djuret:P (Sanna) så de blev en pizza från food cuort, mycket mumsig :) Efter de spatserade vi iväg till kyrkan å de blev middag för Sanna.

NU ska jag snart hoppa i säng å plugga lite idrott, bajsa på de va svårt de ska vara.Men de ju lika bra för att orka med de två sista dagarna den här veckan.. snart e de fredag igen :D

(En liten uppdatering för Cornelias skull:P)

PUSs å sov gott:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0