Vet inte hur de känns..

Jag saknar dig så himla mycket! När jag fick det guldiga kuvertet idag i brevlådan såg jag med en gång att det var ifrån dej. Jag blev så himla glad. När jag sedan öppnade kuvertet och läste det du skrivit så kom tårarna, det gick inte att hindra. Jag saknar dig så himla mycket!

Du har funnits för mig i de mest svåra stunder, jag kunde öppna mig för dig och du satt och lyssnade utan att dömma. Du är helt underbar!

När jag satt med kuvertet/kortet i min hand och tårarna rann ner för min kind så insåg jag hur mycket du har betytt för mig. Jag tror inte att jag förstodd det när jag hade dig hos mig.
Ta vara på era vänner medan de finns hos dig, du vet aldrig när det förändras. 

S....Du är helt underbar! Jag saknar dig något enormt! <3 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0