Utmaning, hittade hos Cornelia

Vad blir ditt namn baklänges:

Acire

Har du gjort en snöängel i år?

Nää, det har inte varit någon snö efter sommaren

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Om man ränkar när jag föddes annars är det väl 6 timmar när jag tog massa blodprover å sånt..

Har du platt eller lockigt hår?

Asså typ affro iblnad å ibland svinto:P
Vad gör du när det regnar?

Sitter vid datan, eller något annat för att fördriva tiden :P

Har en dröm gått i uppfyllelse?

Ja, de kan man säga :D 

Vad har du för startsida på Internet?

http://se.msn.com/

Vem ringde du senast?

Therese <3

Har du haft vattenkoppor?

Ja, å då såg jag ut som en prickikrov:P
Har du någon gång testat karate?

Nää, men en lektion i kickboxning
Vilken mobilsignal har du?

"SMS" med Emma
Minimorötter eller pommes frites?

Frites om jag är på Mc Donalds:P
Första sporten du gick på:

Gymnastik, tro de eller ej.

Vad längtar du mest till just nu?

Värme och sol!
Vilken tv-serie är bäst?

Ser typ inte på tv, men annars IDOL eller Big Brother, när det gick, eller varför inte Paradise Hotel
Kan du gå ner i spagat?

Nää den gåvan fick Emmeli

Höga eller låga strumpor?

Beror på skor och årstid

Vad är du mest rädd för i hela världen?

Att gå själv på kvällen och det är massa buskar och skumma människor ute.
Har du varit kär i en kändis?

Asså jag tror inte de, gillar killar som kan finnas i närheten

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Japp, alltid någor kul :P
Röd, grön, blå eller gul mjölk?

Dricker inte mjölk längre. Förrut drack jag den i grönt paket.
Vad har du för färg på ditt påslakan just nu?

De är randiga i rött, blått, gult, grönt och orange tror jag..på ena sidan sedan mönster på den andra. 

Vad ska du döpa dina barn till?

Tindra, Smilla Engla..om det blir tjejer annars vet jag inte

Sol eller snö?

SOL, då kan man bli brun och slipper att frysa.

Bikini eller baddräkt?

Bikini 

Snyggaste läraren?

haha aa det var en bra fråga.:P
Är du mörkrädd?

Om jag går själv ute så ja..
Riktig gran eller plastgran?

Riktig, plast får man ju bara ha om man är allergisk..
Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt annars störs jag av ljuset

Godaste drickan till frukost:

Färskpressad apelsinjuice
Senaste lästa bok:

"Privat" Av Carolina Gyning och Alex Schulman
Vem kramade du senast?

Caronelia

Vill du bli president?

Att ha makt är alltid kul men kankse blir lite jobbigt på den nivån
Har du spelat kille i en teater?

Ja de borde jag gjort, så många gånger jag har uppträtt så..
Duscha eller bada?

Duscha hemma och Bada i havet.

Kan du ditt mobilnummer utantill?

Aa, med lite tankeverksamhet så..
Har du gråtit i skolan någon gång?

På lossas för att slippa lektion:P
Hur tar du dig till skolan?

Buss, Tunnelbana och benen(går)
Har du någonsin sminkat dig som en punkare?

Nää inte vad jag vet
Sjunger du på toan/i duschen?

Japp när jag har en låt i huvudet som måste ut :P
Är du höjdrädd?

Nja, det beror på hur högt det är.
Vilket land vill du åka till?

Grekland, Italien, Thailand, USA, Kenya..
Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Vet inte :P skrattar lite titt som tätt
Vad tänker du göra nu?

Vet inte


Kommentarer
tettepuss säger:

Hahahah. KUUL! Jag läste hela, tro det eller ej. tyckte du svarade väldigt bra! ;)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0