Utgång i går

Jag hade osm sagt släkten här på besök igår för att fira mig så jag fick paket:)

Jag fick :
* Trosor från Björnborg
* Linne Från Bondelid
* Presentkort på bio
* Magdalena Graafs bok
* Guldkedja till mitt halsband
* Ett kul spel

Efter alla paket hade öppnats och vi hade ätit oss mätta så skulle alla åka hem så jag klädde på mig de jag skulle gå ut i , klänning & strumpbyor. Sedan tog jag bussen, där jag träffade på Emil och Lee som oxh skulle ut men bara i spånga. Det var väldigt lite människor som skulle ut igår vilket iv oxå märkte eftersom det var minimalt med folk ute.

Jag åkte in och mötte upp Therese och Amanda som åt. Sedan pratade vi om vart vi skulel gå och vi bestämde oss efter mycket om och men att vi skulle dra oss till Viper till att börja med eftersom man alltid träffar folk man känner där.

Väl där inne så tog vi oss varsin shot och vin/cider att dricka för att sedna börja dansa på det ganska ödsliga dansgolvet..:/ Men det blir så kul man gör det.
Efter dett tag träffade vi på Rebecka och Sara från skolan. Efter ett tag ser jag att Therese går mot några människor som jag först inte ser vilka det är men det visar sig vara Tette, Linda och Ullis. :)( som sagt man träffar alltid någon man känner) Det var jättetrevligt, vi umgicks och dansade medde och deras killkompisar som var ritkigt kul :)Vi dansade till alla möjliga låtar!

Sedan funderade vi på att dra ut men vi pallade inte så vi drog hem runt 01.30 typ. ganska kort kväll men det var väl ingen som var jättetaggad??

Tette sa även att hon hittade min framtida pojkvän, dvs en kille som var 140 cm lång :Pdet var ju synd om honom ju. Men honom vill jag inte ha, tyvär. Så ni får fortsätta leta :)

PUSS


Therese, Linda, Jag, Ullis, Tette & ??

Kommentarer
tess säger:

:D :D


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0