Tjejfinal i Idol 2007 :D

[Bild: Amanda och Marie. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4]

I går hände det som borde ha hänt för flera veckor sedan, Anderas åkte ur idol !
Jag var säker på att han skulle ha åkt ut för länge sedan, när han inte ens åkte ur förra vecka trodde jag att de hade fått fel kuvert att läsa upp och att de skullestå mellan Marie och honom om att åka ut. Istället åkte DANIEL ut, asså pateiskt!hur röstar svenska folket?hur kan Anderas sitta kvar medan Amanda och Daniel sitter löst? det var ju ty de som skulle vara i final ju....

Om Anderas skulle ha slagit ut någon av tjejerna igårkväll, skulle jag blivit helt tokig.( Det var GIRL POWER, så att de skrk om de. Alla ville ha ut Anderas och så blev de:) )Det skulle vara en största skandlanen som skulle kunna ända. Men nu är fallet inte så och vi kan lyckligt se fram emot finalen som går i GLOBEN nästa fredag, 7/12! 3 av mina kära katter ska gå på den så de kommer ha det ritkigt bra! :D


Nu är de dags för en promenad med Ellen innan jag ska hoppa in i duschen !

I går var jag ute ch gick med Malin och två hundar, Wilma och Ejila :D 

puss 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0