Reflex å god natt!

Jag uppmanar alla att använda reflex, vilket jag hoppas att alla redan gör! Att köpa en reflex kostar inte många kronor, men du kommer garanterat synas i vintermörkret och du kommer att få behålla livet utan skador! 

Min pappa avskyr att folk inte bär reflex när det är kolsvart ute, hur hade ni tänkt synas?Det är inte konstigt att det sker trafikolyckor på vintern när de flesta går i svart och korsar vägen hur som helst. Man inser inte det om man själv inte har körkort å kör. Men tänk dig själv när du sitter bakom ratten och helt plötsligt dyker något, helt oväntat, upp framför bilen och du hinner inte stanna. Hur känns det då?
Så min uppmaning är: BÄR RELEX!!!

Jag har själv 4 stycken remsor på min svarta vinterjacka:)Jag syns med andra ord Rejält!

Men nu ska jag duscha å sedan sova!

PUSSSAR!

Kommentarer
jenny säger:

svar: hoppas du hittar många bra julklappar då :)

2007-12-03 @ 14:40:40
URL: http://jenyes.blogg.se
Cornelia säger:

jag använder en hjärtformad reflex! :D

2007-12-03 @ 21:30:20
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0