Mkt att göra!

Jag har äntligen fått börja träna igen efter sjukdom och skada!:D så jag har spenderat en amssa tid där de senaste 4 dagarna! ashärligt, nu kan jag återgå till mitt riktiga jag !! i träningsutrymmen!! 

Så här har veckan sett ut hittills:

Måndag: 1 timma gym( uppvärmning + styra & strech), plugga till prov + inlämning
Tisdag: 1h 20min gym( --ll--)plugga till prov + inlämning
Onsdag: 45 min gym( enbart kondition) Prov + julbord i kyrkan + Träffa Bella
Torsdag: 1h 20min( kondotion & mage) plugga inlämningen
Fredag: Ledig, plugga det sista på inlämningen, köpa julklappar??, fixa till mina glasögon, CHILLLA!
Lördag: Konfirmander( kyrkan mellan 09.30- 16.30)
Söndag: Konfirmander(kyrkan mellan 09.30- 19.30)

En hektisk vecka, men ska plugga klart inlämningen i morogn så :DSnart är det över, bara 11 dagar till julafton & 22 till min födelsedag!
Hemskaste luciatåget på min skola i dag, man får inte  ha svart på sig i luciatåget:/

P.s. Fick Mvg på mitt prov i olycksfall som jag gjorde i går:) D.s.

puss sov så gott allesammans!!

Kommentarer
Anna säger:

Söta bilder :)
Du är grym, grattis igen.
PUSSAR ha en bra helg och en bra fredag!

2007-12-13 @ 22:29:50
URL: http://annak89.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0