Måndag å en massa träning

Dagen började med att vi osm vanligt hade matte, men det viade sig att det inte var en vanlig mattelektion utan vi fick 100 tärningar som vi skulle slå 25 gånger men vi skulle ta bort alla tärningar som visade en 6:a. Mycket intressant, men det var den lätta delen sedna skulle man hitta en matematisk "formel" för alltihopa å sedan logaritmera å tjosan. Väldigt svårt med andra ord.

Efter matten tänkte vi egentligen gå hem men vi hamnade på en monolog som en elev från dramaten höll i, den var helt okej. :)

Sedan åkte jag till kyrkan för att möta Sanna, men innan det hann jag gå runt lite i vällingby å kolla men jag hittade inget. Jag gick till Sanna för att där vänta på Mathias som jag skulle gymma med. Vi gymmade i ca en timma men Mathias ville bara köra armar så han tyckte sig vara klar efter redan 30 minuter men jag hade hans väska i mitt skåp så han kom inge vart :P Men efter en timma begav vi oss till kyrkan igen för att då umgås med Malin, Sanna tillkommande Astris Danne å Jonnhy. Men sedan skulel jag till träningshallen igen för att köra två pass, aerobic och muskel(stryketräning), det blev 2 timmars träning till. Snacka om att kroppen skrek efter det, den vill bara hem å ligga ner:P När jag väl var på väg ut ur hallen så hör jag en röst som säger
-Hej Erica! :D
 Det visar sig att det är min matteläarare från 4-6:an, helt sjukt att han kände igen mig. Men jag hann inte prata med honom något för Malin och jag skulle rusa till bilen för att få skjuts hem.

Sedan kom jag hem fick kyckling till middag, LOVE! sedan har jag typ bara duschat.

I morgon är det idrott som gäller:/

PUSSS<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0