Lördag & söndag!

Vad har egentligen hänt helgen?? Jo, igår så hade vi lite glögg hemma å det kom runt 50 pers hit,väldigt trevligt. Både släkt och familjekompisar. Dagen rullade på och sedan kom Sanna och hämtade mig och körde mot Malin för att hämta upp Astrid. Vi tre åkte till Spånga för att hyra skräckfilm. Det blev "INSTÄNGDA", den var så läskig att mina glasögon gick sönder :/ så sedan dess är jag lite halvt blind, det känns inte så kul med tanke på att jag har matte i morgon och inte kommer se ett piss:/ men det löser sig.

Efter filmen sjöng vi lite sing star, för att lätta upp stämningen. Sedan skulle vi se grease men då gick jag hem för att sova. De andra skulle stanna kvar så jag fick gå hem själv, jag som är den rädda av oss. Men jag ringde Sanna och pratade med henne hela vägen, men hon lyssnade inte eftersom hon kollade på film. Men jag klarade mig hem som alltid:)

I dag så har jag gått med Malin till Barkarby och Ikea, vilket bara tog 1 timma, WAY TO GO! Där kollade vi runt lite, åt på Mc Donals å sedan tog vi bussen. Malin skulle hem och plugga,jag åkte till Vällingby för att fika med Bella . NU sitter jag här. Det är min helg i stora drag..

PUSS

Kommentarer
Tette säger:

Vilken helg plutten. Hahahha, jag trodde du skämtade att den var såå läskig att dina glasögon gick sönder ;P Men det var sant alltså? Jeeeesues, hur lyckades du med den tragedin? Stackars dig. Kan du inte använda det ena glaset och sätta en liten tråd på så kan du ju använda det som en sån där gubbgrej som man kläpper fast i ögat, som på Peter Pan. Hahaha! ;)

Tomorrow it´s my BIG day! :D

2007-12-02 @ 20:44:41
URL: http://thereseolander.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0