Logaritmer, skador och synsam

Dagen började väl inte med dn bästa starten,med tanke på att jag är lite lätt blind. Men jag åkte i alla fall till skolan, fick sällskap av Fanny till Alvik. Mycket trevgt.
När jag sedan kom till sklan va det matte som gällde, precis som alla andra måndags mornar. De visade sig att vi skulle gå igenom Logaritmer, hur svårt som helst!
Sedan var det lunch, typ inge folk i skolan så det var riktigt lugnt i matsalen. Jag och Anna var de ända av oss som hade lektion i morse.
Sedan hade vi olycksfall, vi såg på film och fick vår hemtenta. Sedan bar det av till Sumpan för att prova nya glasögon, för att kunna se något igen. Det bra är att de kommer redan på torsdag!

PUSS( mitt tangentbord är knäppt)

Kommentarer
Anna säger:

Det är nice att jag alltid står med i dina inlägg när du bloggar på måndagar :D tihi!
Fan vad bra, hittade du nya bågar eller? Sjukt snabb leverans ju, och vi som snackade om fler veckor :P
PURRE!

2007-12-03 @ 23:23:55
URL: http://annak89.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0